Olin tänää ekassa miitissäni, hesan megamiitissä! Oli kivaa, ostin sieltä Sandylle Pandahaalarin ja tuubitopin!
| Jotkut haamuili.. |
| Ryhmiis!! |
| Sandyn pandahaalari. Joudutte kääntää päätä ku en jaksanu kääntää.. :P |
| Kaksoset joilta ostettiin Neten kaa noi haalarit. |
| Ayat |
| Toukka <3 |
| Miittiviltti |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti