23. syyskuuta 2012

Juhlis on täällä! nwn


Juhlapostaus on vihdoinkin täällä! Nyt on uusi tehokas hiiri ehkä vähän liiankin tehokas Elikkäs tyttöseni on saanut uuden peruukin & obitsun ja olen nyt tyytyväinen häneen. Blogiini on ilmestynyt (=teen kohta) kauppa ja "minä"- osio. Tästä lähin aina teen vähän harvemmin juhliksia!Vielä sen sanon että en matki kenenkään shootteja tai kt:teita! 



Juhliksen sisältö:
(ei oo järkäs)
-Minivesishootti.
-Mu-mun ulkonäkö!?- kt
-Sandyshootti
-Taikalamppushootti
-Obbarishootti
-Miittipostaus




Väri- shootti
















Sandy: *facepalm*




















Vaaleenpuna- shootti


















Miittipostaus
Olin tampereen nukkemittissä tullintorilla!



Ryhmiiiiss!!

Päitä..

Väärinpäin- ryhmis

Jonkun kamera..


ddalgi, Mei nimeltään

ddalgit

Nimi oli..?

Miitin diiva, Satoko.

Ihana,ihana,ihanaaa...

Ihana mohair..


Prupate Lilian nimeltään.

Kasa

..joka lisääntyy..

..ja lisääntyyy

Ewellä oli hauskaa..









Taikalamppushootti












Salama...



Obbarishootti







Obitsu: Hei, älä kuvaa! Oon nakuna!






                                                             Mun ulkonäkö!?- kt



Sandy: *nukkuu*

Sandy: *herää*

Sandy: *Nousee ylös ja aamuvenyttelee*  Hohhoijakkaa! Jotenkin semmonen vetreä olo ja, ja.. Taidan mennä katsomaan peilistä!





Sandy: Mu-mulla on uus tukka..!

Laatu missä olet..?
Sandy: Parasta mennä katsomaan Lilian isosta peilistä! *työntää nukkekaapin oven auki*

Peilillä:
Sandy: Mi-minulla tosiaan on uudet hiukset.. Ja, ja uusi keho!



Sandy: *huutaa* LILIAA TULE TÄNNEE!!

Laatu..?
Minä: Tässähän minä! :)
Sandy: No hyvä! Saat selittää!
Minä: Sul on uus perukki.. Ja tukka!

Sandy: Sehän on mahtavaa!! (::



Tääkin aika mini...









Minivesishootti












2 kommenttia: