6. lokakuuta 2012

Musa- shootti


                                                 Ensimmäinen musa- shoottini
                                            tulee Liljan Loiston "Heili Karjalasta"- biisiin.
                                    Liljan Loiston  laulajalla, Yonalla on tosi kaunis ääni! :)
                                               No, toivottavasti eka musa- shoottini onnistui!
                                           Pistä musiikki soimaan ja katsele kuvia hitaasti! :)










Kauas maailmaan, läksin kulkemaan, kuljin niin iloisna ja  huoletona vain.

Jouduin Karjalaan kuinkas sattuikaan:
lemmenpiston sydämmeeni sain.

Hei! Karjalasta heilin minä löysin, löysin heilin pienen, herttaisen.



Hän kohta minut sitoi lemmen köysin, sitoi hurmahan iäisehen.


Tunne outo rinnasani on kuin paino polvellani, ja kuitenkin niin
onnellinen oon.

Hei! Karjalasta heilin minä löysin, vaivuin  hurmahan iäisehen.



toi on neliapila sandyn kädessä
Vaan en saanutkaan tuonne onnelaan jäädä,
täityi jällehen rientää kauas pois.

Mutta rinnasain yks on aatos vain:
jospa karjalaan taas päästä vois.

Hei! Karjalasta heilin minä löysin, vaivuin hurmahan
iäisehen.






Ja mä tiedän sen, immyt armainen
oottaa siellä Karjalan mailla ystävää,
jok ei konsanaan luovu aarteestaan,
vaan sen sydämessään säilyttää.







Vimppa kuva ei suostunu tulemaa tähä :/











2 kommenttia: