27. joulukuuta 2012

Jatkoa tarinalle

~ Heips! ~
Päätin tehä jatkoo tarinalle! Eli tää on siis 2/2! Minniellä ei muuten oo käsiä, tilaan hänelle ne mahdollisimman pian! +Ehdotelkaa nimee Littlelle! Menkäähän nyt kuviin, ei teitä mun höpötykset kiinnosta! :P 
Edelliseen osaan pääset tästä.


puhuu
*tekee*
ajattelee

S: *itkee* Miks Minnie ei kertonu mulle? Oonksmä tehny jotai väärin?
M:
* Puhuu puhelimessa*

S: *Nousee seisomaan* Ei, mä en oo enää pikkutyttö, vaan lapset itkee.
M:
 *Lopettaa puhelun*

M: Hei, Sandy, en huomannukkaa sua! :)

Valkonaama.. ._.
S: Höh, sä huomasit mut
S: Pitäsköhän antaa anteeks..?

M: Mulla on sulle kerrottavaa, tosin taidat tietää sen jo. Minä olen sinun pikkusiskosi.

S: Kyllä, tiesinhän minä. Olin ensin sulle vähän vihanen mutta sit päätinkin antaa anteeks. Annakko anteeks?

M: Toki!
M&S: *halaus*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti