27. helmikuuta 2013

ellu loves arpakasso, matti on ihana & palvokaa etanoita

otsikko by: Ellu, etana ja gosusta MAD HATTER SMILE

Joo eli siis tarinalle jatkoo, tää on osa 2/? Leikkasin muuten Sandyn hiuksii lyhyemmiks ja vaihdoin ripset tuuheampiin. :) Sori tän tarinan laatu.. D:

Tästä pääset edelliseen osaan.  



S: Sandy
M: Minnie
R: Rei






S: Minniiee, mulla on söpöt suk.. häh?!

S: Mitä sä teet? owo
M: Mä löysin lumesta jäätyneen nukkelapsen.


S: Lumesta? owo Sithän se tarvii lämmikettä; peittoja hakemaan.

S: *Ottaa peittoja*

S: Riittäköhän nää?
M: Ehh, joo eiköhän...

S: Onkohan tossa ny tarpeeks peittoja?
M: No on, todellaki..

Kertoja: Hetken odottelun jälkeen:
S: Eiköhän mennä juomaan teetä, kai se siitä osaa itekki herätä.
M: Hyvä idea.

Kertoja: Heti kun Minnie ja Sandy ovat lähteneet Rei herää.
R: *herää* Hmmh, missä mä oon? 
 Jouduin ottaa ständin pariin seuraavaan kuvaan kun Rei ei pysynyt muuten pystyssä.
R: Ylös vaan ja tutkimaan tätä mun olinpaikkaa.
R: Ei oo täällä ketään..

R: Jee, täältä löyty nukkeja.
M & S: ö.ö


6 kommenttia: