30. maaliskuuta 2013

Kt: Rairuohoaa! ~♥

Tämmöteen kuvasin tänään. Laatu ei oo parhain. Tein kyselyn et kenen purkki oli kaunein, osallistukaa ihmeessä! :)

K= Kertoja
M= Minnie
S= Sandy
R= Rei
Puhuu
Ajattelee
Korottaa ääntä



R: Sandyy.. Mitä tehtäis?

S: Hmm..

S: Kasvatetaan rairuohoa?
R: Joo!


S: Lähden hakemaan tarvikkeita.

S: Näillä voimme koristella purkit.
R: *kävelee poispäin*



tää ei suostunu menee keskelle :/
S: Mitä sä hait?
R: Valtaistuimen tietenkin
S: Selvä, no aloitetaan koristelu! Ota sinä tuo purkki niin minä otan tämän.
R: Se on niin iso..


S: Huoh, minä haen pienemmän.

S: Kelpaako tämä?
R: Joo

R: Miksei Minniekin ole täällä?

S: Käyn hakemassa hänet.

K: Sitten..
M: Onko ihan pakko?
S: On

M: Tämän kerran..


S: Noniin, olemme valmiina koristeluun!


R&M&S: *koristelee*

VALMISTA!

kiitos tuuli essusta <3S: Sitten tulee vaihe jossa pitää pistää essu päälle.
M: Et oo tosissas? Mä en ainakaan laita.


S: Kas näin!

R: Mullakin on =)
S: Sitten aloitetaan kylväminen. Ensin laitetaan multa sit... blaa, blaa, blaa..
M: Mua ei kinosta! Osaan itekki! Mä en kuuntele!


S: Laitetaan multaa

R: Miks tää lusikka on niin iso..?

R: Näin
S: Reeeiii! Ota se möykky pois

R: Möykky poiis

R: Näin!

M: Ei vois vähempää kiinnostaa..

S: Sitten kastellaan.
R: Mä eka!

S: *kastelee*

M: Ei ois pitäny suostuu tulee..

S: Sitten laitetaan siemenet!

S: Kas näin! :)

R: Noin
S: eh, aika vähän..
R: ...

M: Tulikohan noita liikaa vai sopivasti..?

S: Seuraavaksi vähän multaa niin että siemenet peittyvät ja kastelu. 

R: Tää on kivaa!

M: Kyl nää taitaa onnistuu


S: Sitten kelmutetaan näin.
R: Tää ei oikeen onnistunu..
S: Ei se mitään

M: Kyl tää sittenkin iha kivaa on.

S: Ja sitten vain odotellaan että ne kasvavat! 

2 kommenttia: