16. huhtikuuta 2013

Alice (KUVATARINA)

Helou ! Kävin tänää kuvaamassa tällätee. Tää liittyy nyt sitte jatkossa oleviinki tarinoihi. Suorastaan nautin tän tekemisestä ku on järkkäri ja kuvat on paljon parempi laatusempii <3 Mut haluisin mun postauksiin enemmän kommenteja, yleensä on 2/postaus :o Varsinki ny ku laatuki on parempi. Anteeks tän lyhyys.. Käykää nyt kuvien kimppuun! Muokkaukset on mitä on, tässä tää on! <3





Sandy: Mikä tuo on?

Sandy: Mitäköhän tapahtuu jos kosken? *koskee*

Sandy: Ooh, pääsin jonnekin.. Ja minulla on siivet!

?: Tervetuloa maahan nimeltä Alice, Sandy. Olen Alicen hallitsija, Alice. Varmaan arvaat mistä paikan nimi tulee. Nukut omassa maassasi, tämä on unta. Täällä on sinulle ihmeellisiä asioita paljon. Kun et ole unen kautta täällä,  silti täällä on ihmeellisiä asioita, mutta jotkut ovat mielikuvituksesi tekosia.
Sandy: Kiitos, mutta miksi minulla on siivet?

Sandy: Hui, en oikein osaa hallita näitä siipiä!
Keijut: Varo! Hallitse niitä siipiä!

Keijut: *lähtee pois*
Alice: Kuten huomasit, keijut tulevat auttamaan jos mokaat. Tule, mennään pesäpuulle!

Alice: Minulla on sinulle asiaa, luuletko ettei sinua herätetä maassasi?
Sandy: No, kerro? En usko että minua herätetään.

Sandy: Ai, rintaan sattuu!

Alice: Se on merkki siitä että heräät! Ota tämä ja muista mitä sanoin!

Ota tämä ja muista mitä sanoin, Ota tämä ja muis...
Herätyskello: prrrprrr

Sandy: *haukottelee* Olipas outo uni..

Sandy: Mitäh, oliko se totta?





Saisinko edes 5 kommenttia? 
Risut ja ruusut, molemmat kelpaa!

6 kommenttia: