10. syyskuuta 2013

Sandy's day & photos

Heips
En oo pitkään aikaan täs postaillu, mut nyt raahauduin koneelle tekee sitä! Oon tulossa lauantaina traconiin, ketään muita tulossa? Cossaan siel varmaan taas Alicea, mut en kyl tiiä jaksanko. XD Tulkaa toki moikkaa jos tiiätte minkä näkönen oon, en pure. 
Täs tulis nyt ekana tää Sandy's day, ja sit noit jotai kuvii.








Sandy: Herään aina klo kuusi, pidän aikaisin heräämisestä!

Sandy: Yleensä kumminkin istuskelen hetken aikaa sängyssä rilakkumani kanssa <3


Sitten puen, ja kun olen pukenut laitan hiukset paremmin.

Sandy: Näin! Seuraavaksi lähden aamupalalle.

Sandy: Syön monesti lempiaamupalaani teetä ja keksejä~

Sandy: Ja kun olen syönyt, teen Reille ja Minnielle puuroa, itse en todellakaan syö puuroa.

Sandy: Sitten kirjoitan liitutaululle viestin että kattilassa on puuroa, koska aina kun en kirjoita puuro odottaa syömättömänä keittiössä..

Sandy: Seuraavaksi laitan kengät ja lähden ulos! Tykkään käydä lenkillä ja metsässäkin vaan rentoutumassa.


Sandy: Kun olen tullut ulkoa, Rei on yleensä naapureilla vierailemassa ja minä ja Minnie pelataan jotain. 

Sandy: Muuten vaan leivon, askartelen tai teen muuta hauskaa. Välillä joudun myös hoitamaan Reitä, se on välillä aika rankkaa!


Sit jotain kuvia jota kävin räpsimässä ties millon, en muista^^




















xoxo,
           miura



1 kommentti: