9. joulukuuta 2013

kukot lentää

Moi!
Kuvasin eilen tälläteen aika surkean ja massan tarinan teille, mutta laatu on kyllä vähän mitä sattuu. D: 
Kuvasin tän tosiaan eilen, ja mun piti se eilen julkastakkin mut en muistanu.
No toivottavasti kumminki edes vähän tykkäätte. (:



Ooh kautta pyhän patrikin, joulukalenteri!

Sandy! Monesko päivä tänään on?

Sandy: epäilyttävää... Yhdeksäs, kuinka niin?
Minnie: Kiitos! Kunhan kysyin.

Hmm, missäs täällä on yhdeksäs luukku..

Haa! Tuossa!

*avaa*

Wauu! Suklaapatukka !

Nyt minä, Minnie siunaan sinut, rakas kindersuklaapatukka Erkki Yrjö Uoleviksi. Toivon myötä ja vastoinkäymisissä että pidät nimestäsi. Aamen. eiku miten se meni

Lilia: Heiheihei kuka on syömässä mun suklaapatukkaa?! *ottaa*
Minnie: e-en mä ainakaa
eiku

Minnie: Yhyhy minne sä viet mun Erkin ;(
Lilia: Anteeks mitä ?

2 kommenttia:

  1. Awwws, aivan ihana kuvatarina ;3;
    Minnie & Erkki ovat molemmat tosi suloisia !! n w n

    VastaaPoista
  2. Ihana! xD ♥ Mua ei yleensä haittaa massatarinat, vaikkei tämä kovinkaan paljon edes vaikuttanut siltä (:
    Kuitenkin tosi hauska kuvatarina! :D

    VastaaPoista