Tästä on jo varmaan ainakin 2 viikkoo kun kuvasin tän mut täs nyt ois :D Seuraavaa osaa pääsetteki haukkumaan vasta joskus joulun jälkeen ~
Ja kannataa lukee siis nää ennen tätä
| hmm, ihmeellinen juttu, että Minnie vain katosi koskettuaan kädessä olevaan merkkiini. Nyt alan olla jo huolissani. Tähän asti on ollut vaan ihanaa kun on saanut olla ilman sitä kauhukakaraa. |
| Sekin on outoa, että se kristallipallo vain siirtyi viereeni. Mitä jos siinä oli jotain muutakin outoa mutta en vain huomannut? En tiedä. |
| Mitäköhän muuten tapahtuisi jos koskisin itse siihen samassa paikassa? |
| Kokeillaan |
| Sandy: Mi-minnie? Minnie: Sandy? |
| Minnie: Oli nyt sitten pakko tulla tänne jumittumaan.. |
| Sandy: Yritin vain etsiä sinut käsiini! Koskin itsekin sitä merkkiä samassa paikassa ja päädyin tänne. |
| Sandy: No jos kokeiltaisiin vielä yhdessä? |
| Minnie: No okei, mutta en usko että se toimii. |
| Sandy ja Minnie: DING DONG kuronkuron no nakigoe |
uuu.... jatkoo!;3♥
VastaaPoistahttp://doll-love-forever.blogspot.fi/